REPREZINȚI O FIRMĂ MICĂ SAU TE AFLI LA ÎNCEPUT? IATĂ DE CE TREBUIE SĂ AI UN SITE!

WebKings recomandă realizarea și utilizarea unui web-site profesionist oricărei firme aflate la început de drum. Da, orice început este dificil și plin de provocări, sunt multe lucruri de făcut, însă un site bine realizat va fi pe termen lung instrumental cel mai bun pentru promovarea produselor și serviciilor și pentru stabilirea relației cu clientul.

Un site construit după o strategie simplă și clară va aduce numeroase beneficii pentru cei ce aleg să investească în el. El devine cartea de vizită pentru un business și etalonul după care un potențial client își va măsura așteptările și va trage primele concluzii înainte de a lua o decizie.

În primul și în primul râd, un site vinde! Și nu vinde simplu și direct ca un magazin online ci printr-un set complex de instrumente ce presupun nu doar strategiile de vânzări și de marketing ci și cele ce țin de design, conținut scris de calitate și mai ales instrumentele tehnice prin care website-ul performează în spațiul virtual.

Firma ta bifează din start un nivel mai ridicat al valorii business-ului din momentul în care deține un site accesibil – și indexat de Google. O să vă spunem cum stau lucrurile în prezent direct și fără ocolișuri. Ați auzit vreodată vorba aceasta: “Nu ești pe net, nu exiști”? Ei bine, într-o piață liberă și dinamică, în permanent dezvoltare, acest lucru este cât se poate de adevărat. Un site bine construit și întreținut îți va aduce imagine.

Faptul că ești ușor de găsit, ușor de contactat și cu produsele “la vedere” îți asigură credibilitate. Oamenii interesați te pot contacta și pot solicita informații înainte să apeleze la serviciile prezentate și… foarte important pentru client, i se oferă ocazia neprețuită de a oferit feedback, review și a face publică o nemulțumire. Acest aspect este deosebit de important atât pentru client cât și pentru îmbunătățirea produsului.

În mediul digital poți promova produsele, serviciile și activitățile în care este implicat business-ul tău prin numeroase instrumente. Legătura directă cu opțiunea de newsletter și cu rețelele sociale aduce o comunicare către una sau mai multe audiențe pe care le poți construi iar aici intervine schimbul de informații, recomandările și feedback-ul în timp real, vânzarea și comenzile online, construirea brand-ului în segmentul de piață.

Așadar, prin intermediul unui site potrivit afacerii tale reușești să vinzi, să comunici, să promovezi aspectele esențiale, să reduci costurile privind imaginea și campaniile publicitare și să te plasezi cu o mai bună precizie acolo unde îți este locul cel mai confortabil și prosper din piață. Nu sta pe gânduri și contactează-ne pentru orice fel de întrebări și solicitări.