Avantajele față de un magazin offline...

Digitalizarea și globalizarea comerțului se desfășoară cu o evoluție rapidă iar specialiștii în economie estimează că în următorii 20 de ani numărul mall-urilor și al magazinelor tradiționale se va reduce cu aproape jumătate. Cauza principală este reprezentată de dezvoltarea comerțului prin magazine online și creșterea constantă a numărului de clienți și proprietari de business-uri în spațiul virtual.

Nu este greu să privești în ansamblu și să observi numeroasele beneficii pe care le poate aduce un magazin online în comparație cu magazinul tradițional offline. Echipa Webkings deține oferte fixe și personalizate pentru realizarea magazinelor online și îți prezintă o întreagă serie de avantaje pentru care merită să îți deschizi un astfel de shop.

COSTURI MAI MICI Costurile operaționale generale vor fi întotdeauna mai mici pentru deschiderea și susținerea unui magazin online, scutind logistica, întreținerea spațiului, chiriile, personalul, securitatea, consumabilele și avizele.

MAI MULȚI POTENȚIALI CLIENȚI  Internetul este o imensă piață liberă, un univers întreg cu numeroase oportunități. Orice persoană din lume îți poate accesa magazinul online și poate face comenzi, mai ales dacă magazinul este operațional și într-o limbă de circulație internațională. Publicul țintă nu se mai limitează astfel doar pe plan local. Pentru aceasta, asigură-te că sistemul tău de plăți este unul accesibil publicului larg.

FĂRĂ PROBLEME DE STOC Acțiunile ce presupun transportarea, depozitarea și aprovizionarea stocurilor sunt simplificate și semnificativ mai ieftine. Spre exemplu, prin intermediul DropShipping, atunci când cineva efectuează o comandă, ea va fi retransmisă direct către furnizor, iar acesta va livra produsul în numele companiei tale. Factura se va emite, de asemenea, în numele firmei tale, iar ambalajul poate fi personalizat în funcție de dorințe

PROMOVARE ONLINE EFICIENTĂ  Un magazin online prezintă un alt interes cumpărătorului online decât unul tradițional, cu spațiu fizic, promovat pe internet. Google Analytics sau Facebook Ads Manager sunt instrumente care oferă date măsurabile în privința promovării online. Clienții pot fi targetați după numeroase criterii care țin de vârstă, educație sau criterii ce țin de comportament.

ALTE AVANTAJE

Fiind deținător de magazin online poți fi mereu la dispoziția clienților întrucât nu depinzi de un program fix; De asemenea, dacă asiguri un flux constant de vizitatori și cumpărători, deci un trafic intens, poți genera un profit suplimentar din publicitate, prin reclame urcate pe site.

AVANTAJE PENTRU CLIENȚI  Consumatorii au și ei partea lor de avantaje atunci când se orientează către un magazin online în comparație cu shopping-ul tradițional. În primul rând economisesc timp și bani pe transport. Un magazin online îi ajută să compare produsele mai ușor fără să fie nevoit să se plimbe printre raioane, folosindu-se de diverse filtre de sortare, precum prețul sau calitatea. Clienții au totodată posibilitatea de a salva anumite produse în coșul de cumpărături pentru a le achiziționa mai târziu.